چای زنجبیل، مفید برای ورزشکاران!

چهارشنبه 29 فروردين 1397
11:31
علی

زنجبیل یکی از مفیدترین و پرکاربردترین ادویه ها می باشد و سرشار از مواد مغذی و ترکیبات زیست فعالی است که برای مغز و بدن انسان بسیار مفید است.

خواص ترموژنیک زنجبیل باعث می شود که دمای بدن افزایش پیدا کند و سوخت و ساز بدن نیز تحریک شود. به همین زنجبیل به چربی‌سوزی نیز کمک زیادی می‌کنند . زمانی که متابولیسم بدن بالا باشد چربی‌های بیشتری می‌سوزاند.


همچنین چای زنجبیل به هضم غذا کمک می کند و باعث جلوگیری از نفخ و مشکلات معده می شود.

چای زنجبیل برای افرادی که از دردهای عضلانی رنج می برند مانند ورزشکاران نیز بسیار مفید است و می تواند درد های عضلانی پس از ورزش را برطرف کند. مخصوصاً درد مفاصل و تورم آنها. چای زنجبیل جلوی آشوب معده را میگیرد و آن را آرام می کند، برای همین حالت تهوع را از بین می برد. همچنین چای زنجبیل می تواند در دوران قاعدگی، دردهای این دوره را تسکین دهد.


چای سیاه و زنجبیل برای مغز مفید است و از آلزایمر نیز پیشگیری می کند.

زنجبیل همچنین برای مقابله با انواع ویروس ها و باکتری ها بسیار مفید است. طبع زنجبیل بسیار گرم است.


رفع درد های میگرنی

ضد التهاب و رماتیسم

تقویت کننده معده

رفع حالت تهوع

انرژی زا

تقویت کننده میل جنسی

کاهش عفونت


[ بازدید : 173 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دمنوش لاغری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]